Det stämmer nog tyvärr till en viss del. Fel håll skulle då vara från mig, -att hysa agg mot Erik är en praktiskt omöjlighet då han är så trevlig som man överhuvudtaget kan vara...bach4ever wrote: *******
Det förvånar mej verkligen att en sådan här tråd inte får fler kommentarer!!! Jag hoppas verkligen att det inte beror på att initiativet kommer från "fel" håll eller något liknande.
Och då menar jag naturligtvis inte att alla på planeten sitter och tänker att den här tråden från det "puckot" skall vi minsann ignorera, utan att tidigare "hårda" argumentationer med efterföljande låsning/censur gör att Carlssonplanet forum kan upplevas lite som ett getingbo som kan förefalla lugnt men som man vet kan braka till om det vill sig illa och då vill man helt enkelt inte vara i närheten... Det blir aningen förlamande för forumverksamheten.
Det finns lika hårda eller hårdare argumentationer på andra forum (t ex Faktiskt.se) men de hanteras på ett annat sätt och det ger en annan upplevelse av "frihet". Här kan det kanske kännas som att det är "Gulag" nästa om man råkar stå på fel ställe när det smäller.
En tråd som denna skulle för 4 år sedan formligen exploderat av frågor och inlägg!
Det är synd för Carlssonplanet forum men i praktiken inget större bekymmer för oss Carlssonentusiaster då all verksamhet i stället flyttat till Faktiskt.se...
Som sagt... vi ses där!
Mvh
Stefan