Hej!
Jag har beställt en oa51.3 uppgradering till mina nyhittade högtalare, det är en viss leveranstid. Dom är inte så vackra så jag tänker använda väntetiden till att lacka dom vita. Är det något speciellt jag ska tänka på?
Hur hänger man upp rent mekaniskt, jag ser 2 nyckelhål, är det bara att dra i 2 skruva i väggen hänga upp dom och spela och vara glad.
Har i andra trådar sett hur viktigt det är att ställa golvmodeller på dämpkuddar, finns något knep för att få samma effekt med oa51.
Ytbehandling, upphängning, dämpkuddar oa51
- Stefan Björklund
- (1235+ posts)

Re: Ytbehandling, upphängning, dämpkuddar oa51
Två skruvar i väggen bara...
Har du en stabil vägg (inte gips då) så funkar det utmärkt att hänga dem som det är tänkt.
Att ställa dem på stativ förtar (enligt vad jag tycker då) nästan allt det vackra med OA51.
Mvh
Stefan
Har du en stabil vägg (inte gips då) så funkar det utmärkt att hänga dem som det är tänkt.
Att ställa dem på stativ förtar (enligt vad jag tycker då) nästan allt det vackra med OA51.
Mvh
Stefan
CarlssonPlanet Moderator Team Leader
Spelar på Larsen och Carlsson
Spelar på Larsen och Carlsson
-
Martin Dellstig
- Co-Editor

Re: Ytbehandling, upphängning, dämpkuddar oa51
Hej!
I original följde det med ett papper man kunde ha som borrmall när man hängde upp högtalarna.
Det tycker jag var läckert!
med vänlig hälsning
Martin
I original följde det med ett papper man kunde ha som borrmall när man hängde upp högtalarna.
Det tycker jag var läckert!
med vänlig hälsning
Martin
Jag vet inte, vet du?