Board-knappen
-
-distortion-
- (515+ posts)

-
-distortion-
- (515+ posts)

Jag vet, förlåt, har inte hunnit skriva någonting om det. Allting kommer tillbaka, ingen fara. 
Märker ni förresten hur mycket snabbare det går utan allt extra...?
Märker ni förresten hur mycket snabbare det går utan allt extra...?
Jonathan - Webmaster
"There are two ways to write error-free code. Only the third one works."
"Deliver yesterday, code today, think tomorrow."
"There are two ways to write error-free code. Only the third one works."
"Deliver yesterday, code today, think tomorrow."
-
12björn
- Internationalization Team

Kan hålla med om att en del var onödigt. Tycker dock "listan" över de senaste inläggen som låg till vänster när man var på "Board index" gjorde det lättare att överblicka.nagref wrote:Tycker det är lagom med finesser nu. Kanske bildalbumet saknas. Tyckte det var jobbigt med massa finesser som bara teknikfreaks kan uppskatta och att alla skulle finnas med. Kändes lite pubertalt. Mycket bättre nu!
Se'n har "långsamheten" inte stört mig särskilt - körde BBS:er via 33.2-modem (eller vad det var) i mitten av nittitalet. Då kan man tala om långsamt. (Avdelningen "Spik i foten"
Björn
...man går från oklarhet till oklarhet - det är det som kallas livet...
-
ossint
- (125+ posts)

Jag har inte något bredband, 52 kB/s om jag har tur. Bredband är inte så utbrett som någom kan tro. I storstadsregioner med kabel TV, ja. Men resten av europa är det svårare. Och BBS'n är väl inte en regional företeelse, väl? Tänk på dom som bor i Australien. Gör den snabb för ett V.90 modem då kommer ingen att klaga kan jag tro.12björn wrote:
Se'n har "långsamheten" inte stört mig särskilt - körde BBS:er via 33.2-modem (eller vad det var) i mitten av nittitalet. Då kan man tala om långsamt. (Avdelningen "Spik i foten"![]()
![]()
)
Björn
Mvh
Med vänliga hälsningar,
Peter
Peter