Skärpning för bövelen !

Öppen kategori för diskussion av i princip vad som helst, så länge den håller sig till reglerna.
Open discussion about almost anything, as long as it stays within the rules.
12björn
Internationalization Team
Internationalization Team
Posts: 894
Joined: Tue 31 Dec 2002, 15:42
Location: Skarpnäck/Stockholm

Re: Skärpning för bövelen !

Post by 12björn »

Leif korkkinen wrote:jag kan bara konstatera att det verkar väldigt dött på detta forum för tillfället, är det så att allt är sagt och allt är prövat och undrsökt då det gäller SC högtalare och kringutrustning? eller är alla ute och julhandlar
skärpning!!!
:lol: Bara för att Du slipper julstressen och har långtråkigt behöver Du väl inte hacka på oss! Skriv nå’t intelligent själv - eller till och med starta en ny tråd - för bövelen! :wink:

Björn
...man går från oklarhet till oklarhet - det är det som kallas livet...
Leif korkkinen
(40+ posts)
(40+ posts)
Posts: 47
Joined: Tue 11 Feb 2003, 20:43
Location: Stockholm

Re: Skärpning för bövelen !

Post by Leif korkkinen »

Det är ju det jag sysslar med; att starta nya trådar
leif :wink:
User avatar
svante
Donator
Donator
Posts: 24
Joined: Tue 18 Feb 2003, 10:03

Re: Skärpning för bövelen !

Post by svante »

Tycker oxå det är tråkigt när det inte finns nåt nytt att läsa, men är det nån som tror att "ubåtarna" avstår att skriva för att jävlas? Man kan inte alltid ha nåt att tillägga eller komma med, som för min del när diskussionerna rör sej om pappersoljekondingar eller inte, nyproduktion av OA2212 eller inköp av nya slutsteg av mer eller mindre exotiskt (och dyrt) slag - detta inte menat som kritik mot såna diskussioner - mina egna inlägg om högtalarsamleri och annat trams stimulerar uppenbarligen inte heller - min poäng är att man inte kan tvinga fram inlägg!!

Och alla dessa inlägg om att man har PM eller diskussioner mellan individer om köp eller inte köp, resa eller inte resa - OK, de ökar antalet inlägg - men är inte intressanta att läsa för någon utom de berörda törs jag påstå. En slags utspädning av detta forum skulle man kunna säga - maila direkt istället

Kan vi inte avsluta den här tråden?
Och ta gärna bort uppmaningen om skärpning - den är lika behjärtansvärd som de där små lapparna som alltid finns i tvättstugan och lika (in)effektiv :wink:

MVH Svante
mattepatte
(200+ posts)
(200+ posts)
Posts: 211
Joined: Mon 16 Dec 2002, 17:50

Post by mattepatte »

:-D
User avatar
Jonathan
Webmaster
Webmaster
Posts: 543
Joined: Sun 15 Dec 2002, 17:45
Location: Stockholm
Contact:

Re: Skärpning för bövelen !

Post by Jonathan »

Jag tänker inte stänga den här tråden, men jag skulle bli glad om ni kunde låta bli att offentligt hacka på en viss person.
Om man säger allmänt att folk borde posta mer pekar man ju inte ut någon speciell, men personangrepp är inte ok.

Och man får posta vad man vill i detta forum, så länge det följer reglerna, så helst inget gnäll om att folk skriver om onödiga saker, vi kommer ändå inte göra någonting åt det.
Jonathan Gulbrandsen - Webmaster
The Rules | Asking Questions The Smart Way
"There are two ways to write error-free code. Only the third one works."
"Deliver yesterday, code today, think tomorrow."
User avatar
svante
Donator
Donator
Posts: 24
Joined: Tue 18 Feb 2003, 10:03

Re: Skärpning för bövelen !

Post by svante »

Och vilket offentligt personangrepp skulle det vara?
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests