data_foggen wrote:Håll i dig....
Efter några timmars användning så har jag bara en sak att klanka på och det är när man läser en tråd så är "avatar"-delen i inläggen till höger. Efter många års forum-användade (forum.datormagazin.com, ehpc2003.com, faktiskt.se mm mm) så är jag mycket van vid att ha avatar-delen till vänster i inläggen.
That´s all folks!
I övrigt så känns denna version mycket fräshare och det bör det göra efter 6 års slit.
MVH
//Hans
Hej!
När de först släppte denna stil tänkte jag precis som du, min första reaktion var att jag direkt började titta i filerna efter sätt att ändra detta tillbaka till vänster.
Men efter en tags användande har jag kommit att uppskatta det skarpt, och börjar redan titta åt fel håll på andra forum.

Men det är ju en smaksak/vanesak.
Tanken de hade med att flytta den delen var att de ville sätta fokus på inläggsinnehållet, och sätta det allra viktigaste (vem som postat och när) i mitten, men resten, det mer "oväsentliga" ute till höger.
Tids nog och när jag känner mig snäll så kanske jag slänger upp en likadan stil som denna fast med enda skillnaden att avatardelen är till vänster, och så kan man själv välja vad man vill använda.
En sak har jag glömt att nämna! Står ju för översättningen, och vill gärna ha synpunkter på den också. Där är jag inte så intresserad av att höra om den är bra, jag vill ha reda på alla felaktigheter.

Det finns garanterat sådana, så mycket text det handlar om denna gång måste en hel del slinkit igenom. Grammatik, felstavningar, "Swenglish", osv.
Kul att du gillade i övrigt!

Man är alltid lite rädd som webmaster vid stora uppdateringar som denna att användarna ska bli irriterade på allt nytt och omskolningen som kanske krävs.