OA 2212

Säljer du Carlssonhögtalare eller tillbehör? Posta här! Varning! Inlägg tas bort automatiskt efter 90 dagar.
Selling Carlsson related products? Post here.
Forum rules
WARNING: All topics in the "Buy & Sell" forums are automatically removed after 90 days of inactivity. Remember to save your posts if you wish to re-post them after removal. Please use the "Report" feature for out-of-date ads.
Read concerning out of date ads.
Post Reply
lupo
(20+ posts)
(20+ posts)

OA 2212

Post by lupo » Sun 11 Aug 2019, 18:55

Hej jag har två par oa 2212 så jag funderar på att sälja ett par. Dom är i valnöt och jag kpte dom av Roland (här på planeten)för ganska länge sedan. Dom var då helt i ordning frånsett att en av kontakterna saknade låset. Därför har jag byt ut bägge till tre-poliga som sitter i originalbeslaget. Däremot har jag inte åtgärdat hjulen som förstås saknar gummidäcken. OBS detta är en intressekoll men jag slumpar inte bort dom. Däremot lägger jag först bara ut dem här så att någon annan entusiast får möjlighet att köpa dem i första hand. Jag har sett ett par utannonserade på blocket med begärt pris 25 ksek vilket ju inte borde vara ett opris med tanke på vad dom kostade som nya. Tacksam om ni anmäler intresse på mail
od11, oa12, oa5 kopia, oa5.2,oa14, oa 50, oa116 samt oa2212

Post Reply