specifikationer för spolar 2212 delningsfilter

Ställ frågor, diskutera och prata om Carlssonhögtalare och tillbehör.
Ask questions, discuss and talk about Carlsson loudspeakers and accessories.
Post Reply
kunlun121
(1+ posts)
(1+ posts)
Posts: 2
Joined: Sun 14 Aug 2022, 21:09

specifikationer för spolar 2212 delningsfilter

Post by kunlun121 »

Hi. This post is in English, because I don’t speak Swedish. A machine-generated Swedish translation is below. Feel free to respond, Swedish. The machine can translate it for me.

I am looking for the specifications of the coils in the midrange and treble crossover filters of the Sonab 2212.

If you have some lying around, I’d much appreciate it if someone would be willing to measure and share with me the following values of each of the four coils:

DCR [Ω]
Winding wire diameter [mm]
Coil inner ø [mm]
Coil outer ø [mm]
Coil height [mm]

////////////////////////////////////////////////

Hej. Detta inlägg är på engelska, eftersom jag inte talar svenska. En maskingenererad svensk översättning finns nedan. Svara gärna på svenska. Maskinen kan översätta det åt mig.

Jag är ute efter specifikationerna för spolarna i mellanregister- och diskantfiltren på Sonab 2212.

Om du har några liggande runt, skulle jag mycket uppskatta det om någon skulle vara villig att mäta och dela med mig av följande värden för var och en av de fyra spolarna:

DCR [Ω]
Diameter på lindningstråd [mm]
Spolens inre ø [mm]
Spolens yttre ø [mm]
Spolens höjd [mm]
krille
(10+ posts)
(10+ posts)
Posts: 10
Joined: Mon 27 Jan 2003, 19:47
Location: Skellefteå

Re: specifikationer för spolar 2212 delningsfilter

Post by krille »

Hi. The physical dimensions is not the important thing. The inductance values of the coils is what matters.
You'll se it on http://www.carlssonkult.se/OA2212.aspx
//Christer
/krillej
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest