ScanSpeak 8542 - säljes

Säljer du Carlssonhögtalare eller tillbehör? Posta här! Varning! Inlägg tas bort automatiskt efter 90 dagar.
Selling Carlsson related products? Post here.
Forum rules
WARNING: All topics in the "Buy & Sell" forums are automatically removed after 90 days of inactivity. Remember to save your posts if you wish to re-post them after removal. Please use the "Report" feature for out-of-date ads.
Read concerning out of date ads.
Post Reply
Kermit116
(1+ posts)
(1+ posts)

ScanSpeak 8542 - säljes

Post by Kermit116 »

På blocket och torget har jag lagt ut några olika ScanSpeak 8542 som blivit över i mina olika Carlssonprojekt och som suttit i OA-51 respektive OA-52. Ett par är i behov av omkantning, ett ensamt element är fungerande (den havererade maken ges som bonus till "den händige" om så önskas). Paret som är i behov av omkantning har varsin pil på magneten vilket jag ser som ett bevis på att dom genomgått John Larsens kvalitetskontroll.

Dessa element ska även ha suttit i ProAc Studio 100 om jag är rätt underrättad av en kille som köpt ett tidigare par 8542 av mig. Var då märkta "ProAc" på konen.

Skicka PM el svara via blocket eller torget. Sök på "Carlsson" så ser ni annonserna.
Kermit116
(1+ posts)
(1+ posts)

Re: ScanSpeak 8542 - säljes

Post by Kermit116 »

Paret i behov omkantning sålda.

Ensamt fungerande element kvar.
Post Reply