Hallå!!
Hallå!!
Hallå!!!! Är det någon där? Det ekar så ensamt på sajten. Var är alla? Det är ju folk ute och läser för det mesta, men ingen verkar bry sig längre. Är alla på Faktiskt istället? Allt är kanske avhandlat och klart?
Re: Hallå!!
Jag är här. Och jag bryr mig. Jag är här nästan varje dag. Ibland är jag på Faktiskt.se men jag föredrar Planeten. Jag tycker det är för mycket ointressant info på Faktiskt.se. Det är mera som en chatt med en hel del ointressant information. På Planeten är det bara intressant info. Och sedan en tid tillbaka lyssnar jag igenom alla gamla CD:s i mina nya OA6typII som är mina nya favoriter. (Nya? Jag menar ganska nyinköpta).
Jag erkänner, jag är bara här cirka en gång i veckan, såvida jag inte kommenterat i någon tråd, och det är iofs rätt ofta, då kollar jag dagligen.
/Lennart
OA52.2+Isoda mm (vita), OA52.LE under modifiering (vita), 4 st. OB52 (vita), OD-11 B65+CT62 (teak)
OA52.2+Isoda mm (vita), OA52.LE under modifiering (vita), 4 st. OB52 (vita), OD-11 B65+CT62 (teak)
Jag är också här,så nog finns det hopp om livet.
Tillhör glädjeämnena att läsa på Planeten och allt är inte avhandlat.
Det tillkommer ju ständigt nya "lärjungar" som behöver råd av erfarna carlssontokar.
På Faktiskt upplever jag kunskapsnivån vara högre och befolkad av fackfolk.
Som amatör och med hifi som hobby trivs jag bättre här.
Tillhör glädjeämnena att läsa på Planeten och allt är inte avhandlat.
Det tillkommer ju ständigt nya "lärjungar" som behöver råd av erfarna carlssontokar.
På Faktiskt upplever jag kunskapsnivån vara högre och befolkad av fackfolk.
Som amatör och med hifi som hobby trivs jag bättre här.