Du har gått in i mitt inlägg överst på förra sidan i denna tråd och ändrat både text i den citerade texten och mitt eget svar på den citerade texten.
Du har bytt Panzer mot Pantzar både i "din" citerade text och i min text.
Tyvärr för dig själv glömde du att ändra min orginaltext med "panzer" då du själv citerade densamma med det nya friserade "Pantzer"
DETTA har du lyckats göra i foumprogramvaran så att det inte ens står "ändrad xxxxxx av xxxxx " etc.
Mitt namn står ensamt kvar därunder och jag är naturligtvis ansvarig för vad som publiceras under min signatur...
DET du har ändrat på må vara en skitsak men att det i alla fall är frågan om URKUNDSFÖRFALSKNING! råder inga tvivel om...
Urkundsförfalskning är straffbart!
"Jag står självklart för vad jag skriver - vartenda ord " skriver du och du skall vara journalist...
Herregud!
Detta inverkar mycket mycket kraftigt på trovärdigheten på hela Carlssonplanets forum, om du utan att det syns kan gå in och ändra på andra personers inlägg!
Du lyckades för övrigt "spårlöst" ändra mitt inlägg om nyhetsbrevet... från 10 till 64 utan att det framgår i inlägget att något är ändrat...
Bedrövade hälsningar
Stefan Björklund