Ny Köp & Sälj-sida på gång

Här sparas riktigt gamla och inaktuella inlägg som endast bevaras ur "historiesyfte". Observera att inlägg i denna kategori inte dyker upp i sökfunktionen.
Here we archive really old posts - they are only stored for historical purposes. Please note that posts in this category will not show up while searching.
Post Reply
Jonathan
Webmaster
Webmaster

Ny Köp & Sälj-sida på gång

Post by Jonathan »

Den nuvarande Köp & Sälj sidan är som bekant, milt uttryckt, undermålig. Koden bakom den är nästan sju år gammal nu och är inte ens min egen.

Därför håller jag nu på med att skriva ihop en ny version och vill veta vad ni saknar och gärna skulle vilja se i en ny version.
Framförallt kategorierna vill jag veta vad ni vill ha för några... ska högtalare och element vara separerade eller inte, osv, sådana frågor.

Bilduppladning är redan något jag byggt in, man kommer kunna ladda upp upp till 3 bilder/annons som automatiskt infogas i annonsen (som det är nu måste bilden redan finnas på nätet och man måste veta adressen).

Söka bland annonser kommer vara möjligt.

Redigera och ta bort existerande annonser kommer fungera.

Det ska inte bli för avancerat, men i alla fall bättre än idag.

Så, fram med förslagen nu.
Jonathan - Webmaster
"There are two ways to write error-free code. Only the third one works."
"Deliver yesterday, code today, think tomorrow."
yak52
(50+ posts)
(50+ posts)

Post by yak52 »

Mycket bra Jonathan!

Du har nog prickat in det mesta och sidan blir bra om den trots finesserna anda inte blir for komplicerad.

"Hela" hogtalare och element med tillbehor bor nog vara separerade rubriker. Och sedan elektronik/kringutrustning. Men inriktningen bor vara Carlsson hogtalare och kanske inte for mycket forsaljning av diverse.

Bilder blir jattebra och hjalper mycket eftersom det sa ofta ar begagnade saker som kan upplevas olika av saljare och kopare.

Halsningar,

/Martin
Edison Triod, JBL L-166, Tandberg Huldra 10, TR-1000, TR-200, TB-641x, TB-841
Dual 701, Dual 704, Dual 1019, Lenco L75, ClearAudio RIIA
Post Reply