Har satt tillbaka reklam i vissa inlägg här på forumet nu. (jag har inte kontroll över exaxt vilka det hamnar i, Google väljer ut själv de inlägg som har bra nyckelord att länka reklam till, dock max 3 reklambanners/sida)
Tänker köra med detta under en utvärdering på 60 dagar. För att se om förtjänsten ökar så pass mycket att det är värt det eller om det lika gärna kan vara utan.
Jag vill nu också veta vad ni tycker om denna reklam. Det har varit klagomål tidigare, men denna gång är själva bannern mindre och jag har försökt få den att smälta in så mycket som möjligt i inläggen.
Ni har alltså en chans att tycka till här, jag kommer i högsta grad ta hänsyn till resultatet av denna omröstning.
Och jag ber er, tänk efter innan ni röstar. Är den så pass störande att det inte är värt ett "offer"? Helgar inte ändamålet medlen?
Låt det gå några dagar innan ni bestämmer er.
Denna omröstning kommer att löpa utvärderingstiden ut.
Reklam i inläggen eller inte?
Reklam i inläggen eller inte?
Jonathan - Webmaster
"There are two ways to write error-free code. Only the third one works."
"Deliver yesterday, code today, think tomorrow."
"There are two ways to write error-free code. Only the third one works."
"Deliver yesterday, code today, think tomorrow."
För mig spelar det ingen roll med reklamen, internet är ändå fullt med reklam så man reagerar inte. Den som finns i forumet är dessutom i min mening mycket diskret. Det är ju viktigt att bringa in lite pengar så sidan kan fortgå. Ni gör ett mycket bra och uppskattat jobb Per och Jonathan och förövrigt alla andra inblandade också! Tack ska ni ha!!!
Tyko
Tyko
http://www.runessonguitars.com
Mina högtalare:
OA52.3 (bokfaner)+Sentec pa9 & Sc9, Thorens TD145, Pioneer dv-757
OD11 jakaranda (uppgrad enl CP)+ Denon m33
Mina högtalare:
OA52.3 (bokfaner)+Sentec pa9 & Sc9, Thorens TD145, Pioneer dv-757
OD11 jakaranda (uppgrad enl CP)+ Denon m33
-
-distortion-
- (515+ posts)