Bilderna på sidan?

Här sparas riktigt gamla och inaktuella inlägg som endast bevaras ur "historiesyfte". Observera att inlägg i denna kategori inte dyker upp i sökfunktionen.
Here we archive really old posts - they are only stored for historical purposes. Please note that posts in this category will not show up while searching.
Post Reply
zoddan
(15+ posts)
(15+ posts)

Bilderna på sidan?

Post by zoddan »

Varför fungerar ingen av bilderna på hemsidan ?, när man klickar på en bild på en låda som man kan se hur den är uppbyggd så fungerar inte dom.
-distortion-
(515+ posts)
(515+ posts)

Re: Bilderna på sidan?

Post by -distortion- »

zoddan wrote:Varför fungerar ingen av bilderna på hemsidan ?, när man klickar på en bild på en låda som man kan se hur den är uppbyggd så fungerar inte dom.
Joho! !?
piP frampå
OA14 där bak
zoddan
(15+ posts)
(15+ posts)

Post by zoddan »

The page could not be found on the server (404)

It appears that you have stumbled upon a page that is not present on this web site. It could have been moved, spelled incorrectly, or it may even be in our plans to expand the site and develop this page.

A message has been sent to the webmaster about this missing page. We apologize for any inconvenience that this may have caused.

---

Det får jag om jag klickar på OA-12 bilden som är genomsärnig. Samma fel på många andra också har väntat på att ni ska fixa det.
OA5-Typ I
OD-11
Bo Sehlberg
Internationalization Team
Internationalization Team

Post by Bo Sehlberg »

Det verkar stämma. Om man går till http://www.carlssonplanet.com och väljer svenska delen och sen klickar på menyn "Carlssonhögtalarna" och sen klickar på text OA-12 och därefter klickar på bilden med genomskärning på OA-12 så får man det beskrivna resultatet. Antagligen har ingen tidigare klickat på dessa bilder förut.

Nu är det väl i och för sig inte hela världen, bilden syns ju på den sidan åtminstone. Jag är inte helt säker på att det ska vara någon länk överhuvudtaget kopplad till dessa bilder, eller vad tror vår webbmaster?

Egentligen borde nog denna tråd föras över till "Tips & Förslag / Hints & Suggestions"

/Bosse
Jonathan
Webmaster
Webmaster

Post by Jonathan »

Oops, ni har helt rätt. Efter en uppgraddering av albumet så byttes filnamnet på en av de inblandade filerna utan att jag tänkte på det. Nu ska i alla fall länkarna fungera!
Jag är inte helt säker på att det ska vara någon länk överhuvudtaget kopplad till dessa bilder, eller vad tror vår webbmaster?
Jodå, länkarna ska vara där så att man ska kunna se bilden i större upplösning vid intresse. Mitt fel att de gått sönder.

Säg till om det finns andra bilder som inte fungerar också.

Flyttad också.
Jonathan - Webmaster
"There are two ways to write error-free code. Only the third one works."
"Deliver yesterday, code today, think tomorrow."
Post Reply