ossint wrote:Det verkar som mitt förslag stöter på patrull här.
Inte nödvändigtvis!
Men det är lite onödigt att skapa ångest hos osäkra personer som är alltför upptagna med att saker ska göras på rätt sätt, annars är det man gör värdelöst och fel.
Björn
...man går från oklarhet till oklarhet - det är det som kallas livet...
Inte nödvändigtvis!
Men det är lite onödigt att skapa ångest hos osäkra personer som är alltför upptagna med att saker ska göras på rätt sätt, annars är det man gör värdelöst och fel.
Björn
Om det var humor har jag komplett missat poängen!
Att utpeka "nikant" till en osäker person och veta vad personen är upptagen med eller ej, det ger mig ångest. Svensk storebrorsmentalitet. Eller skapar bulgarisk ortodox kyrkomusik mindre ångest?
Inte nödvändigtvis!
Björn
Om det var humor har jag komplett missat poängen!
Att utpeka "nikant" till en osäker person och veta vad personen är upptagen med eller ej, det ger mig ångest. Svensk storebrorsmentalitet. Eller skapar bulgarisk ortodox kyrkomusik mindre ångest?
Jag tackar för engagemanget i denna tråd!
Kan medela att jag varken är osäker eller säker utan använder mina öron att lyssna med. Efter som jag befinner mig i lite olika sinnestillstånd när jag lyssnar (från stressad småbarnsfar till engagerad och salongsberusad finsmakare) så låter följdaktligen högtalareländena olika från gång till gång. Jag har spelat mina favoritskivor på "låg" till "ganska högt" och nu börjar det låta bättre i diskanten. Väntar dock fortfarande på att den vitt omsusade basen skall infinna sig. Det kommer väl förr eller senare. I värsta fall får jag väl vrida lite på tonkontrollen märkt "bass" på min förstärkare eller rent av trycka in loudness-knappen. (jag har ju faktiskt fortfarande en japansk 90-tals förstärkare ...