Hur filtrera bort pajkastningstrådar?

Här sparas riktigt gamla och inaktuella inlägg som endast bevaras ur "historiesyfte". Observera att inlägg i denna kategori inte dyker upp i sökfunktionen.
Here we archive really old posts - they are only stored for historical purposes. Please note that posts in this category will not show up while searching.
Post Reply
User avatar
data_foggen
(75+ posts)
(75+ posts)
Posts: 78
Joined: Wed 16 Aug 2006, 16:45
Location: Stockholm

Hur filtrera bort pajkastningstrådar?

Post by data_foggen »

Hej Webmaster,
Jag har tröttnat rejält på debatten mellan CP-SSC-Larsen på detta forum. Inser också att den är nog omöjlig att stoppa då den har sin publik. :(
Hur kan jag mha tekniken automatiskt filtrera bort alla gamla och nya inlägg/trådar, i denna infekterade och tråkiga debatt, när man loggar in på CP?
Ser hellre att forumet sover än att bevittna denna pajkastning som förstör forumet.
Mvh
//H
Ett par trasiga od-11 snik lever igen och oa6-IIa lever snart igen mha CarlssonPlanet och carlssonkult.se.
User avatar
Jonathan
Webmaster
Webmaster
Posts: 543
Joined: Sun 15 Dec 2002, 17:45
Location: Stockholm
Contact:

Re: Hur filtrera bort pajkastningstrådar?

Post by Jonathan »

Hej!

Ursäkta det sena svaret.
Vet inte om du var helt seriös eller om du mest ville visa ditt (fullständigt föreståeliga) missnöje med det som försigått.

Jag kommer faktiskt inte på någonting som skulle kunna filtrera bort endast sådant! Det vore nog inte möjligt. Men nu har "huvudtråden" i debatten låsts och jag har bett båda sidor att inte ta upp det öppet mer, så förhoppningsvis slipper vi mer utav detta.
Jonathan Gulbrandsen - Webmaster
The Rules | Asking Questions The Smart Way
"There are two ways to write error-free code. Only the third one works."
"Deliver yesterday, code today, think tomorrow."
User avatar
data_foggen
(75+ posts)
(75+ posts)
Posts: 78
Joined: Wed 16 Aug 2006, 16:45
Location: Stockholm

Re: Hur filtrera bort pajkastningstrådar?

Post by data_foggen »

Hej,
Jag var halv-seriös. 8-)
Och tack för att du drog i handbromsen :D
MVH
//Hans
Ett par trasiga od-11 snik lever igen och oa6-IIa lever snart igen mha CarlssonPlanet och carlssonkult.se.
Per Gulbrandsen
Chief Editor
Chief Editor
Posts: 228
Joined: Sun 15 Dec 2002, 17:45
Location: Stockholm
Contact:

Re: Hur filtrera bort pajkastningstrådar?

Post by Per Gulbrandsen »

Jag lovar att göra mitt till och slutar härmed delta i all "pajkastning". Larsen har lovat sluta använda Carlssoncitat i annonserna och då lägger jag ner vapnen och önskar honom lycka till med Larsenserien.
Per Gulbrandsen
Founder & Chief Editor
http://www.carlssonplanet.com
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests