Vore en IRC-kanal för CarlssonPlanet intressant?

Här sparas riktigt gamla och inaktuella inlägg som endast bevaras ur "historiesyfte". Observera att inlägg i denna kategori inte dyker upp i sökfunktionen.
Here we archive really old posts - they are only stored for historical purposes. Please note that posts in this category will not show up while searching.
12björn
Internationalization Team
Internationalization Team
Posts: 894
Joined: Tue 31 Dec 2002, 15:42
Location: Skarpnäck/Stockholm

Post by 12björn »

Missar saker gör man alltid! :cry: :x :roll:

Jag vet inte om jag riktigt förstår problemet - människor pratade ju med varandra även innan CP fanns, t o m om Carlssonhögtalare ibland, kan jag tro. Stimulerar man diskussionen finns också risken att det får spinoffeffekter här på forumet. :wink:

Jag tror inte att dom flesta av oss kommer att "irc:a" särskilt mycket.

Björn
...man går från oklarhet till oklarhet - det är det som kallas livet...
User avatar
maGot
(200+ posts)
(200+ posts)
Posts: 240
Joined: Mon 16 Dec 2002, 21:33
Location: Visby

Post by maGot »

Nä, känns som ett så pass "litet" ämne, som carlsson ändå är. Tror inte det fyller ut en chat... Forum är bättre.

När det sen gäller större chattar kan det ju vara kul. Kanske en hifi chatt eller liknande där allt möjligt pratas.. tjo tjo!
OA51.3
User avatar
Vee-Eight
(125+ posts)
(125+ posts)
Posts: 134
Joined: Mon 16 Dec 2002, 21:17
Location: Trollhättan
Contact:

Post by Vee-Eight »

Är det ensamt på carlsson-kanalen så är givetvis alla välkomna på #Faktiskt.se på Quakenet.org, där är det alltid fart och fläkt. Pratas det för mkt Carlsson (kan det hända eg?) så baxar vi över alltsammans till carlssonkanalen.
- Carlsson Illuminati -
Maior e longinquo reverentia.
Admin http://www.Faktiskt.se
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 84 guests