Nytt Köp & Sälj-system i betatest

Här sparas riktigt gamla och inaktuella inlägg som endast bevaras ur "historiesyfte". Observera att inlägg i denna kategori inte dyker upp i sökfunktionen.
Here we archive really old posts - they are only stored for historical purposes. Please note that posts in this category will not show up while searching.
Post Reply
User avatar
Jonathan
Webmaster
Webmaster
Posts: 543
Joined: Sun 15 Dec 2002, 17:45
Location: Stockholm
Contact:

Nytt Köp & Sälj-system i betatest

Post by Jonathan »

Hej!

Mycket försenat har jag nu lagt upp en första version av ett smartare Köp & Sälj system på hemsidan.
http://www.carlssonplanet.com/classifieds.php är adressen.

Det är inte riktigt färdigt för användning och behöver testas.
Så lek omkring med det och rapportera alla konstigheter till mig. :) Gärna i denna tråd så slipper vi dubbletter.

Visa saker fungerar inte än för att jag inte lagt in de, det går t.ex. inte att redigera en redan inlagd annons. Sökfunktionen måste förbättras, med mer alternativ m.m. Ska också gå att sortera efter annonstyp. Postar här då jag ordnat det. Har inte hellet skrivit guiden om hur man ladda upp bilder, men jag tror ni kan lösa det utan guide så längre. ;-)

Inga garantier på att annonser ni lägger in kommer finnas kvar! Det är som sagt ett system under TEST! Jag kan tvingas rensa bort alla annonser om jag måste ändra i databasen eller så.

Tack för hjälpen!
Jonathan Gulbrandsen - Webmaster
The Rules | Asking Questions The Smart Way
"There are two ways to write error-free code. Only the third one works."
"Deliver yesterday, code today, think tomorrow."
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests