Kodningen i Mac/Safari

Förslag/idéer/felrapportering/frågor/support om webbplatsen postas här. Förslag kan vara allt från små stavfel till stora projekt. Eller är det något som inte fungerar? Tveka inte att posta! Vi vill höra alla förslag. Här ställer du också frågor om hur saker och ting fungerar.
Suggestions/ideas/bug reports/questions/support for the website are to be posted here.
Post Reply
12björn
Internationalization Team
Internationalization Team
Posts: 894
Joined: Tue 31 Dec 2002, 15:42
Location: Skarpnäck/Stockholm

Kodningen i Mac/Safari

Post by 12björn »

Kodningen funkar inte som den ska i Safari på Mac. JoelRiehl skrev om detta i ett inlägg om OA12.

För mig har det funkat eftersom jag använder Firefox, men när jag testade i Safari blev det bara en "basic Screen"

Björn
...man går från oklarhet till oklarhet - det är det som kallas livet...
User avatar
Jonathan
Webmaster
Webmaster
Posts: 543
Joined: Sun 15 Dec 2002, 17:45
Location: Stockholm
Contact:

Re: Kodningen i Mac/Safari

Post by Jonathan »

Hej!

Först och främst: tack för att ni skrev om detta, annars hade jag missat detta ännu längre pga semester.

Detta har inget med Mac eller Safari eller Firefox att göra utan drabbar alla - dock så kommer problemet inte synas för alla då sidans resurser är cachad på era datorer.

Problemet har uppstått då jag av misstag och på grund av semester utomlands har missat att förnya en av våra domäner (carlssonplanet-static.com, där alla statiska resurser såsom bilder, CSS-mallar, grafik, skript osv lagras) så den har helt enkelt slutat fungera då den inte är betald. Jag har precis processat betalningen men det kan ta upp till 48h innan förändringarna tar effekt.
Jag ber om ursäkt för trasslet, men håll ut, snart kommer det se bra ut igen!

Med vänlig hälsning,

Jonathan
Jonathan Gulbrandsen - Webmaster
The Rules | Asking Questions The Smart Way
"There are two ways to write error-free code. Only the third one works."
"Deliver yesterday, code today, think tomorrow."
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests