Vilket format spelar Ni mest på?

Ställ frågor, diskutera och prata om Carlssonhögtalare och tillbehör.
Ask questions, discuss and talk about Carlsson loudspeakers and accessories.
Robbex
(75+ posts)
(75+ posts)

Lätt att få tag i OA14??? Knappast!!

Post by Robbex » Sun 29 Jun 2003, 19:13

Erik Jahnsson::: Jasså.... det säger du??? de har jag värkligen inte märkt av!!! Hur i helv..... går man till väga då för att få tag på ett par du som vet :lol:

Jag har annonserat på alla annonsplatser jag kan hitta... har varit runt på lite markander och andra gamla prylaffärer...
Jag har en polare vars farsa har ett par oa14 men han vill absolut inte sälja även fast han inte bryr sig om va de är för högtalare...

Ge mig gärna tips på vart och hur jag hittar OA14 så blir jag glad som ett lingon... eller nåt!
/Robbex

Erik Johansson
Valued Contributor

Re: Vilket format spelar Ni mest på?

Post by Erik Johansson » Sun 29 Jun 2003, 23:31

Man gör precis så som du har gjort. Och har tålamod!

/Erik

Robbex
(75+ posts)
(75+ posts)

Post by Robbex » Mon 30 Jun 2003, 00:40

Ok, tålamod alltså... ska försöka härda ut... om man väntar på något gott.. som det brukar heta!
En liten fundering... OM jag nu inte skulle bli nöjd med dessa hgt när jag renoverat dom, bytt alla element, spelat in osv., är det lätt att sälja dom då, eller är de lika svårt att sälja sånna som det är att få tag på dom?

Jesper
(15+ posts)
(15+ posts)

Post by Jesper » Thu 17 Jul 2003, 17:20

Jag spelar helt klart mest cd. Därefter minidisc faktiskt, det enda formatet med komprimering som jag accepterar. Jag tycker MP3 låter skit, jag hör att det är MP3 i min tattar-bilstereo :D Att vinyl låter bra håller jag med om, men att det låter bättre än CD håller jag inte med om, det handlar om hur mycket pengar man lägger på grejerna.

Post Reply